wtorek, 7 stycznia 2014

The Versatile Blogger Award

Bardzo dziękujemy za nominację wildwolf007 i Lelannie z bloga <klik!>. Jest to dla nas wielki zaszczyt i nie spodziewałyśmy się takiego wyróżnienia ^^

Informacyjnie: Każdy nominowany powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu,
- ujawnić 7 faktów o sobie,
- pokazać nagrodę The Versatile Blogger na swoim blogu,
- nominować 7* blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autora nominowanego bloga.

*na wielu blogach znamy wiele różnych wersji (7, 10, 11 lub 15), ale dziewczyny, które nas nominowały nominowały 7, więc my też ;)

Alice_Alis:

1. Nie podoba mi się mój nick, ale brak mi pomysłu na nowy i już sporo osób mnie pod nim zna.
2. Jestem nieodwracalnie zakochana w Jace'sie (Jamie <3), Finnicku, Willu (Herondale), Percym i Leonie.
3. Kiedyś założę bloga z one shotami, gdzie znajdzie sie jeden z Kaleo ;)
4. Uważam, że ekranizację PJ powinni zrobić od początku i by tym razem Rick zobaczył scenariusz przed użyciem...
5. Uważam, że Rick jest jednym z lepszych trolli i jego tweety mnie rozwalają :)
6. W czerwcu będę musiała pożegnać się z Marią oraz Mają i nie mam pojęcia jak nam się uda razem tak dobrze jak wcześniej kontaktować i skończyć bloga ;(
7. Nigdy nie mam pojęcia, co napisać takich miejscach xd
 
Maja Majka:
1. We wszystkich forach społecznościwych używam zamiast nazwiska zdrobnienie imienia.
2. Będę miała niedługo kota ^^
3. Nikogo to pewnie nie interesuje, ale mam kręcone włosy :)
4. Razem z Alą wcześniej pisałyśmy innego bloga, ale jest aktualnie zawieszony.
5. Moje ulubione rodzaje książek to fantasy i przygodowe.
6. Oglądam serial Czas Honoru.
7. Jedne z moich ulubionych książek to Baśniobór, Gry Endera, Percy Jackson i Igrzyska Śmierci.
 
Nominowane blogi:
*kolejność losowa*
3.
4.
5.                                                             z czasem uzupełnimy ;)
6.
7.
 
Jeszcze raz bardzo dziękujemy :)

3 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za nominację :* <3 to dla mnie ogromny zaszczyt :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i w ogóle! Miło, że ktoś Was tak docenił, bo zasłużyłyście sobie na to.
    A co do tego Twojego one shota, to czy nie mogłabyś go gdzieś wcisnąć albo po prostu szybciej założyć bloga, bo ja muszę to przeczytać :'( (tak, wiem, zachowuję się jak pięciolatka xD). Ale zostawmy to.
    Co do wymienionych książek to znam, czytam, kocham xD.
    To chyba wszystko.
    Jeszcze raz gratuluję!!!
    Anonimowa Fanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję takiego wyróżnienia :) W pełni na to zasłużyłyście, bez dwóch zdań. I jak zwyklę muszę przy czymś rozpisać, więc jedźmy z tym koksem.
    Alice Alis - doskonale Cię rozumiem w kwesti nicku. Ja pierwszy raz tak się podpisałam prawie trzy lata temu, w oparciu o daaawne wydarzenie sprzed... Pięciu lat? Sześciu? Jakoś tak. Ale jak już jest, to go zostawiam. Wiesz, że wymienilaś pokaźne stadko z mojej listy "I don't care he's a fictional character, I want to marry him anyway"? Też ich kocham! Tja, za ekranizację Percy'ego powinni się wziąć od początku albo po prostu zostawić w świętym spokoju te książki, jeżeli nie potrafią tego zrobić dobrze. I czekam z niecierpliwością na te one shoty! Tak na marginesie, to ja też nigdy nie wiem, co wpisać w tego typu rzeczach. Zazwyczaj więc mówię, że nie lubię opowiadać o sobie :)

    Majka Majka - życzę, by oczekiwanie na kota jak najszybciej upłynęło. Osobiście mam dwa i po prostu je kocham :) Kurczę, zawsze chciałam mieć kręcone włosy... Ale nie, akurat mi musiały się trafić proste druty. To tak w charakterze patriotycznych, polskich narzekań. Też lubię fantasy i przygodowe. Co prawda znalazłam te swoje diamenciki rówież w innnych gatunkach, ale większość moich ulubionych książek zalicza się do tych dwóch. A jak już jesteśmy przy literaturze, to bardzo podobały mi się wszystkie serie, które wymieniłaś. Ech, seriale... I ten stały dylemat - pójść już spać czy obejrzeć jeszcze jeden odcinek? U mnie zazwyczaj na tym jednym i tak się nie kończy :)

    Jeszcze raz bardzo gratuluję Wam obu!

    Pozdrawiam,
    Lakia

    OdpowiedzUsuń